قوانین ما

قوانین پشتیبانی: 

مشتری گرامی:

فقط موارد زیر در برند مورد نظر مورد قبول پشتیبانی می باشد:

1: حداکثر استفاده محصول 18 ماه یا 60000 کیلومتر می باشد.

2: برای فعالسازی پشتیبانی ابتدا لایه محافظ کد مشتری را پاک کنید و از طریق زیر اقدام نمایید.در زمان تماس همکاران شرکت با مشتری اعلام کیلومتر خودرو و نام مصرف کننده الزامیست.با مراجعه به وب سایت برند موردنظر وارد بخش پشتیبانی شوید و گزینه فعالسازی پشتیبانی را انتخاب کنید و یا با ارسال کد مشتری به سامانه 10002133947475 کد رهگیری را دریافت نمایید.

3: خودروهای مسافر بر برون شهری و درون شهری شامل پشتیبانی نمی باشند.

4: مشتری گرامی نگهداری برگه پشتیبانی-کد رهگیری نهایی-فاکتور وکاغذ مخصوص مشتری الزامیست.

5: حداکثر سقف خسارت پرداختی 20000000 ریال می باشد و تنها با نظر کارشناسان مبلغ آن تعیین می شود.

6: ارسال کد مکانیک و کد مشتری با ورود به وب سایت الزامی ست و گزینه ی فعالسازی پشتیبانی را انتخاب کنید.

7: در صورت بروز هرگونه اتفاق و پیشامد قبل از انجام هرگونه اقدامی با ارئه موارد ذکر شده